+48 22 487 12 23 biuro@wydajni.pl

Czas na dobry przykład. Jak to wygląda w praktyce?

Masz obawy? To normalne ale rozwiejemy je! To nowość, jednak nowość kontrolowana. Ty tylko wyrażasz zgodę i patrzysz na efekty, resztą zajmujemy się my. A efekty mówią same za siebie!

Poznaj Wojtka.

To jest Wojtek. Wojtek posiada firmę produkcyjną, która
zatrudnia prawie 350 osób. Na co dzień Wojtek obserwuje
konkurencję, zarządza i koordynuje pracę swoich pracowników i wyznacza kierunek rozwoju swojej firmy. Od paru lat zwiększa nacisk na działy marketingu i sprzedaży, widząc, jak efekty tych działań przenoszą się na zysk przedsiębiorstwa.

Wątpliwości kontra korzyści

Wojtek dowiaduje się o Wydajni.pl zupełnie przypadkiem. Z początku odrzuca ten pomysł z miejsca: obawia się problemów związanych z zatrudnieniem osoby niepełnosprawnej i nie wierzy w dobre efekty takiej współpracy. W końcu jednak postanawia zaryzykować. Nic go to przecież nie kosztuje.

To takie proste!

Wojtek zgłasza się do agencji Wydajni.pl. Jest zaskoczony szybką reakcją i niewielką ilością formalności. Zakres obowiązków dla nowego pracownika uzgadnia z szefem marketingu: jest to tworzenie wpisów na bloga firmowego i e-mail marketing, na który nikt z firmy nie miał wcześniej czasu. Wojtek uznał, że są to obowiązki, które łatwo kontrolować i które nie mogą wiele „zepsuć”.

I voilà!

Wojtek jest zaskoczony, kiedy otrzymał od szefa marketingu bardzo pozytywny raport z pracy z Wydajnymi. Nie spodziewał się, że pracownik będzie tak rzetelny i kompententny z zakresu e-marketingu. W dodatku, że nie będzie to kosztowało jego pracowników żadnego wysiłku.

Co teraz? Twoja kolej!

Wojtek skontaktował się z Wydajni.pl, aby rozszerzyć ofertę o pozycjonowanie oraz prowadzenie profilu firmy na LinkedIn. Nie sądził, że będzie tak zadowolony z pracy agencji. I chętnie poleca ją dalej!

Nie bądź taki, weź przykład z Wojtka. Będzie Pan zadowolony! 🙂

Imiona, nazwiska i historie zostały zmienione na potrzeby tego materiału. Ach to RODO. Ale to jest właśnie nasza codzienność. Wspominaliśmy już, że łamiemy stereotypy? No pewnie, że tak! W Wydajnych.pl trudne sprawy zmieniamy w małe piwo.

Więcej case study? Zerknij na nasz blog

Na blogu piszemy nie tylko o marketingu i sprzedaży, ale i o sposobach na skorzystanie z naszej oferty zupełnie bezpłatnie. Sprawdź koniecznie!